(doseg)
Povećajte doseg i vlastiti (etički) utjecaj na druge.
Reach mjeri koliko ste popularni u prostoru i vremenu a u skladu s vašom životnom porukom te što značite drugima. Koliko je dalek vaš doseg bazirano na kvaliteti vašeg sadražaja? Kako kontrolirati vaš doseg?
Doseg uključuje popularnost, digitalnu geografiju, platformu, moment i veze.
(relevantnost)
Izgradite relevantan sadržaj s autoritetom i autentičnosti
Relevantnost je sadržaj koji rezonira s drugima. To može biti sam sadržaj ili pak način na koji je sadržaj prezentiran. Relevantnost je funkcija vašeg autoriteta, autentičnosti, iskrenosti i otvorenosti
Dodajemo kako relevantnost također uključuje i sličnost s publikom, kao i interes koji se stvara prema vašem sadržaju.
Izazovite reakciju, naplatite svoj trud!
Odziv mjeri vaš emotivni kapital i kako se taj kapital pretače persuazivnu poruku te u konačnici izaziva reakciju publike.
On, nadalje, posjeduje amplitudu koja karakterizira kako poruka rezonira s ostalima, a naposlijetku mjeri se i persuazivna namjera koja mijenja ljudske emocije i mišljenja
Putem našeg razrađanog i jednistvenog programa vodit ćemo vas kroz elemente koje posjeduje dobar i aktivan objavljivač na društvenim mrežama.
Istraživanja su ukazala na fenomen koji govori da aktivan pristup objavljivanju na društvenim mrežama poboljšava raspoloženje i psihičko blagostanje. Mi ćemo analizirati vaš dosadašnji digitalni otisak i usmjeriti cas prema boljem izražaju online.
Uspostavit ćemo discipliran i etički pristup objavljivanju i pomoći ćemo vam da si organizirate vrijeme kako biste iskoristili sve pogodnosti kvalitetnog i vođenog pristupa online.
Predstavljamo vam naš 3R model koji će vam pomoći da organizirate svoj nastup na društvenim mrežama koji je najefektniji i najproduktivniji.
Naučit ćete:
Razvili smo edukacijski program putem webinara ili "jedan-na-jedan" online. Cilj tog programa je vratiti kontrolu nad vremenom koje nam je pametni telefon oteo.
Svjesni smo da je to borba protiv ovisnosti i loših navika i da je put u slobodu težak i zahtjevan. Međutim vrijedi se boriti za kvalitetu života.
Imamo jednostavan ali snažan pristup i program koji zovemo 3D.

Krivulja na grafikonu govori sve. Mentalni poremećaji rastu tijekom godina od pojave pametnih telefona. Pogotovo je to izraženo kod mlađe populacije koja još nije razvila kritično mišljenje prema sadržaju. Nekritička konzumacija sadržaja i ne provođenje vremena u zdravijim aktivnostima utječe na porast depresivnosti i anksioznosti, pogotovo kod mladih ljudi. Primijećujemo da su se stvari promijenile na gore od pojave pametnih televona (2010-2013) tj. njihove široke dostupnosti.
Zašto se o ovome ne priča više? Mi smo pioniri u ovom području i odgovorno nudimo naš 3D program za povratak u trodimenzionalni svijet. Taj svijet je zabavan, ispunjujući, terapeutski i prirodan.
Grafikon prikazuje: Postotak pojedinaca sa ozbiljim psihološkim poremećajem u posljednjem mjesecu, a prema godinama starosti, 2008--2017. u SAD-u.
Izvor: Journal of Abnormal Psychology(pdf)


Koristeći veliko znanje stečeno kroz isključivo znanstvene izvore, razvili smo interesantan online test kojim mjerimo Humani digitalni indeks (HDI). On mjeri šest dimenzija digitalnosti i daje rezultat iz kojeg se može razlučiti dobre i loše strane vašeg digitalnog ponašanja, odnosa, zdravlja, integracije pa čak i utjecaja...
Implementacijom tih dimenzija stvaramo jasniju sliku vaše digitalanosti, prisutnosti komunikacije, ličnosti i sposobnost, a ujedno i detektiramo vaše slabe točke s usmjerenjem da ih kroz edukaciju otklonimo.
Test još nije aktivan, ali ćete ga uskoro naći na adresi: hdi.vision